Jak docílit toho, aby světelné reklamy byly účinné?

Jedním z marketingových způsobů, jak oslovit zákazníky, je světelná reklama. Jedná se o tradiční prvek, který mohou využívat jak velké nadnárodní společnosti, tak i drobné firmy v rámci regionální propagace svých produktů a služeb. Jak ale docílíte toho, aby měla potřebný efekt?

Cílení reklamy je nesmírně důležité

V první řadě je nutné si předem ujasnit, na koho bude světelná reklama cílit. Častou chybou bývá, že dojde k jejímu umístění v lokalitě, kde se pohybuje minimum potenciálních zákazníků, které může oslovit. Pokud například nabízíte sportovní oděvy, je praktické reklamu cílit na mladší generaci a umístit jí tam, kde se pohybuje. Tedy zejména v okolí sportovišť, škol, ale i obchodních center apod.

Jedině kvalitní LED osvětlení dá reklamě potřebný efekt

Dalším důležitým prvkem je viditelnost. Z tohoto hlediska je vhodná moderní LED světelná reklama, jež je snadno vidět i na delší vzdálenosti, a to i při horším počasí. Světelné totemy a pylony, tedy nejoblíbenější formy reklamních ploch, je vhodné umístit tak, aby je kolemjdoucí nemohl přehlédnout. Menší reklamy je tudíž praktické umístit ve výšce očí.

Elektro Drapač – specialisté na světelné reklamy všech velikostí

Výroba světelné reklamy je poměrně náročnou záležitostí, je proto dobré se vždy obrátit na odbornou firmu. Ta pomůže i se samotným projektováním tvaru pylonu či světelného totemu.

Výrobou se v tuzemsku zabývá společnost Elektro Drapač. Nabízí možnost realizace světelných reklam různých velikostí. Od malých variant až po robustní pylony na ocelových konstrukcích, které jsou nejčastěji využívané u supermarketů a rychlostních komunikací. K podsvícení využívá voděodolné LED moduly. Mají vysokou ostrost a zároveň umožňují ozáření reklamní plochy do značné vzdálenosti.

Napsat komentář