Influencer Marketing – jeden z největších trendů posledních let

Influencer marketing je jednou z marketingových taktik, při které podnikatel identifikuje, oslovuje a získává ovlivňovatele trhu s cílem dosáhnout zvýšení prodejů či veřejného povědomí o jeho značce. Nutno podotknout, že v současné době neexistuje mnoho efektivnějších cest, jak si nechat zpropagovat své produkty než za pomoci influencerů. 

Influenceři jsou osoby, jejichž aktivity, zejména tedy ve formě internetových příspěvků, mají dopad na velkou cílovou skupinu. Nejčastěji jsou influenceři spojováni se sociálními sítěmi, nicméně influencerem se může stát například i bloger či veřejně známá osobnost. 

V případě, že se vám tato forma marketingu zamlouvá a chcete si svůj produkt či službu nechat zpropagovat skrze influencery, tak vězte, že služba Linketica nabízí i tuto možnost. 

Celkem máte na výběr z 5 variant, jakým způsobem můžete na stránce linketica.com využít jejich služeb. 

Jsou jimi: 

  • Facebook – I přes mírnou stagnaci patří Facebook stále k nejvlivnějším sociálním sítím a spolu s ním i influenceři, kteří zde publikují. Proto pro efektivní propagaci vašich produktů je možno využít služeb facebookových influencerů, kteří dokáží zajistit velký dosah příspěvků s reklamou na váš výrobek či službu. 
  • Twitter – Twitter nepatří k sociálním sítím s velkým výskytem influencerů, nicméně vzhledem ke skutečnosti, že se na Twitteru pohybují starší a ve valné většině i ekonomicky aktivní lidé, tak i ten, respektive právě influenceři na něm vystupující, může velmi dobře sloužit k propagaci vašich výrobků nebo služeb. 
  • YouTube – Na YouTube se nyní pohybuje dosti široké publikum, které doslova hltá audiovizuální tvorbu svých oblíbených tvůrců. Právě jejich služeb můžete využít a skrze ně zacílit svojí marketingovou kampaň na převážně mladší cílovou skupinu. 
  • Instagram – Aktuálně je pojem influencer marketing nejčastěji skloňován právě v souvislosti s Instagramem, neboť tato sociální síť se zdá býti jednou z nejpřívětivějších a nejlépe koncipovaných k podobnému typu propagace výrobků skrze marketingově vlivné lidi – influencery.  
  • Blogy a magazíny – Trend blogerů již sice nějaký ten pátek není aktuálním, nicméně jejich dopad je stále nezanedbatelný a vy tak můžete k propagaci svých produktů využít i jejich služeb.   

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *